Wydawca treści Wydawca treści

Działania Forestfire II

Działania podjęte podczas kampanii w atrakcyjny sposób zachęcają jej odbiorców do zmiany zachowań w lesie i jego otoczeniu. W trakcie kampanii przewidziano szeroki wachlarz działań informacyjno-edukacyjnych spójnych w działaniami podjętymi przy realizacji I etapu kampanii.

 

Zaplanowane działania oraz postępy w realizacji projektu:
  • Spotkania robocze z podmiotami wspierającymi na temat szczegółowych celów, metod realizacji i przebiegu działań informacyjnych.
    Raport ze spotkania grupy sterującej ds. projektu.
     
  • Przeprowadzenie kampanii medialnej skierowanej do szerokiej publiczności w mediach regionalnych, z wykorzystaniem materiałów przygotowanych w ramach pierwszego etapu projektu:
    • Kampania radiowa: emisja 5-ciu spotów  w dwóch regionalnych stacjach radiowych w każdym z czterech regionów objętych projektem.
    • Kampania telewizyjna: emisja 5-ciu spotów w telewizji regionalnej w każdym z czterech regionów objętych projektem.
    • Kampania prasowa: publikacja pięciu całostronicowych artykułów sponsorowanych oraz trzech reklam prasowych w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym w każdym z czterech regionów objętych projektem.  
  • Emisja dwóch filmów edukacyjnych i filmu przyrodniczo - dokumentalnego.
     
  • Konkursy oraz akcje informacyjne ukierunkowane na wdrażanie przez wybrane grupy dobrych praktyk z wykorzystaniem przygotowanych materiałów informacyjno promocyjnych skierowanych do poszczególnych podgrup grupy docelowej oraz podmiotów wspierających.
    Informacje o konkursach.
  • Szkolenia na temat zapobiegania pożarom lasów skierowane do nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz członków ochotniczych straży pożarnych.
    Terminy i miejsca szkoleń.
    Program szkoleń.
  • Monitorowanie wpływu projektu na grupę docelową oraz w zakresie problemu środowiskowego.
    Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemy CATI (raport początkowy).
    Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemu CATI (raport końcowy).
    Raport z badania ankietowego uczestników szkoleń.
  • Przygotowanie i uruchomienie strony internetowej.
     
  • Umieszczenie tablic informacyjnych w kluczowych miejscach na terenach leśnych.
     
  • Przygotowanie raportu w języku niespecjalistycznym.
     
  • Stymulowanie zainteresowania mediów kampanią na wszystkich etapach jej trwania.
     
  • Promocja projektu poprzez materiały promocyjno – informacyjne dystrybuowane w czasie wydarzeń organizowanych w projekcie.
     
  • Raport.
    Podręcznik dobrych praktyk.