Asset Publisher
Działania Forestfire
Kampania w atrakcyjny dla odbiorców sposób, inspiruje do odpowiedzialnych zachowań w lesie oraz jego otoczeniu. Projekt przewiduje szeroki wachlarz działań informacyjno-edukacyjnych.
Zaplanowane działania oraz postępy w realizacji projektu:
-
Przygotowanie szczegółowych i kompleksowych materiałów informacyjnych dotyczących wpływu ognia na zasoby przyrodnicze oraz precyzyjne określenie grup docelowych, do których kierowane będą działania informacyjne.
Raport merytoryczny na temat pożarów lasów cz. I
Raport merytoryczny na temat pożarów lasów cz. II
Raport merytoryczny na temat pożarów lasów cz. III
-
Zdefiniowanie i wskazanie grupy docelowej projektu oraz podmiotów wspierających
Raport - Szczegółowa identyfikacja grupy docelowej oraz podmiotów wspierających
- Spotkania robocze z podmiotami wspierającymi na temat szczegółowych celów, metod realizacji i przebiegu działań informacyjnych
-
Opracowanie najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej projektu, opracowanie hasła projektu oraz głównych przekazów wykorzystywanych w materiałach informacyjnych.
Księga Identyfikacji Wizualnej -
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnej skierowanej do szerokiej publiczności w mediach regionalnych:
-
Kampania radiowa w regionalnych stacjach radiowych, przygotowanie pięciu ok. 30 sekundowych spotów radiowych
Spot radiowy 1
Spot radiowy 2
Spot radiowy 3
Spot radiowy 4
Spot radiowy 5 -
Kampania telewizyjna, przygotowanie pięciu 30 sekundowych spotów telewizyjnych, które zostaną wyemitowane w jednej telewizji regionalnej w każdym z czterech regionów objętych projektem.
Spot telewizyjny 1
Spot telewizyjny 2
Spot telewizyjny 3
Spot telewizyjny 4
Spot telewizyjny 5 -
Kampania prasowa, przygotowanie pięciu artykułów sponsorowanych oraz trzech całostronicowych reklam prasowych opublikowanych w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym w każdym z czterech regionów objętych projektem.
Artykuły prasowe:
1. Cmentarzysko drzew
2. Las w Twoich rękach
3. Płomienna fascynacja
4. Bezmyślne wypalania
5. Niszczycielska iskra
Reklamy prasowe:
1. Reklama I
2. Reklama II
3. Reklama III
-
Kampania radiowa w regionalnych stacjach radiowych, przygotowanie pięciu ok. 30 sekundowych spotów radiowych
-
Produkcja filmów edukacyjnych i dokumentalnych
-
2 filmy edukacyjne , czas emisji każdego z nich 26 minut
Film I
Film II -
1 film dokumentalny , czas emisji 56 minut
Film dokumentalno - przyrodniczy
-
2 filmy edukacyjne , czas emisji każdego z nich 26 minut
-
Konkursy oraz akcje informacyjne ukierunkowane na wdrażanie przez wybrane grupy dobrych praktyk z wykorzystaniem przygotowanych materiałów informacyjno promocyjnych skierowanych do poszczególnych podgrup grupy docelowej oraz podmiotów wspierających
Informacje o konkursach
Zaproszenie do udziału w Konkursie "Świadomi zagrożenia - ogień w lesie a przyroda"
Regulamin Konkursu
Zmiana w Regulaminie Konkursu
Powołanie i regulamin Komisji Konkursowe
- Działania szkoleniowe związane z zapobieganiem pożarami lasów dla: nauczycieli szkół gimnazjalnych, członków ochotniczych straży pożarnych oraz księży
Podręcznik metodyczny dla nauczycieli szkół gimnazjalnych
Scenariusze lekcji dla nauczycieli gimnazjalnych
Podręcznik metodyczny dla przedstawicieli OSP
Scenariusze lekcji dla OSP
Poradnik metodyczny dla księży
Folder
-
Monitorowanie wpływu projektu na grupę docelową oraz w zakresie problemu środowiskowego.
Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemy CATI (raport początkowy)Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemu CATI (raport końcowy)Raport z badania ankietowego uczestników szkoleń
-
Przygotowanie i uruchomienie strony internetowej.
-
Przygotowanie tablic informacyjno-edukacyjnych w miejscach najczęściej odwiedzanych przez osoby prowadzące rekreację na obszarach leśnych.
-
Przygotowanie raportu w języku niespecjalistycznym.
-
Stymulowanie zainteresowania mediów kampanią na wszystkich etapach jej trwania.
Konferencja prasowa 14.06.2011
-
Przygotowanie materiałów informacyjno – promocyjnych.
Roll-upy z inf. o projekcieBaner reklamowyUlotkiFolder informacyjnyPlakaty
- Raport
-
Podręcznik dobrych praktyk