Asset Publisher
Działania Forestfire II
Działania podjęte podczas kampanii w atrakcyjny sposób zachęcają jej odbiorców do zmiany zachowań w lesie i jego otoczeniu. W trakcie kampanii przewidziano szeroki wachlarz działań informacyjno-edukacyjnych spójnych w działaniami podjętymi przy realizacji I etapu kampanii.
Zaplanowane działania oraz postępy w realizacji projektu:
-
Spotkania robocze z podmiotami wspierającymi na temat szczegółowych celów, metod realizacji i przebiegu działań informacyjnych.
Raport ze spotkania grupy sterującej ds. projektu.
-
Przeprowadzenie kampanii medialnej skierowanej do szerokiej publiczności w mediach regionalnych, z wykorzystaniem materiałów przygotowanych w ramach pierwszego etapu projektu:
- Kampania radiowa: emisja 5-ciu spotów w dwóch regionalnych stacjach radiowych w każdym z czterech regionów objętych projektem.
- Kampania telewizyjna: emisja 5-ciu spotów w telewizji regionalnej w każdym z czterech regionów objętych projektem.
- Kampania prasowa: publikacja pięciu całostronicowych artykułów sponsorowanych oraz trzech reklam prasowych w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym w każdym z czterech regionów objętych projektem.
-
Emisja dwóch filmów edukacyjnych i filmu przyrodniczo - dokumentalnego.
-
Konkursy oraz akcje informacyjne ukierunkowane na wdrażanie przez wybrane grupy dobrych praktyk z wykorzystaniem przygotowanych materiałów informacyjno promocyjnych skierowanych do poszczególnych podgrup grupy docelowej oraz podmiotów wspierających.
Informacje o konkursach. -
Szkolenia na temat zapobiegania pożarom lasów skierowane do nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz członków ochotniczych straży pożarnych.
Terminy i miejsca szkoleń.
Program szkoleń. -
Monitorowanie wpływu projektu na grupę docelową oraz w zakresie problemu środowiskowego.
Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemy CATI (raport początkowy).
Raport z badania ankietowego z wykorzystaniem systemu CATI (raport końcowy).
Raport z badania ankietowego uczestników szkoleń. -
Przygotowanie i uruchomienie strony internetowej.
-
Umieszczenie tablic informacyjnych w kluczowych miejscach na terenach leśnych.
-
Przygotowanie raportu w języku niespecjalistycznym.
-
Stymulowanie zainteresowania mediów kampanią na wszystkich etapach jej trwania.
-
Promocja projektu poprzez materiały promocyjno – informacyjne dystrybuowane w czasie wydarzeń organizowanych w projekcie.
-
Raport.
Podręcznik dobrych praktyk.